Neglesalonhistorier, du bare skal høre… 💅😂


Neglesalonhistorier, du bare skal høre… 💅😂

Hej du, negletryller! ✨

Har du også de dér øjeblikke, der sætter sig fast? Dem, du fortæller videre i frokostpausen – med kærlighed, naturligvis. Her er en lille samling, du gerne må nappe til dine egne sociale medier (giv gerne et tag). 

Klar til at grine med? 😇

Når kunder har helt særlige ønsker

Klient: “Hvis jeg tager min egen neglelak med, er det så halv pris?”
Os: “Endnu bedre: Gør det hjemme – så er det helt gratis! 😉”

Klient: “Må jeg sidde ved siden af og lære, mens du arbejder?”
Os: “Klart! Det hedder bare ‘praktik’ – ansøgning sendes i receptionen. 😄”

Klient: “Er du fuldt booket? Altså helt?”
Os: “Helt-helt. Sådan nu-blev-min-kaffe-kold-helt. 🙈”

Klient: “Kan du ikke lige klemme mig ind et sted?”
Os: “Jeg har én plads… men tro mig, der vil du ikke hen. 😏”

Klient: “Jeg vil have en form, der ikke er rund – men heller ikke firkantet.”
Os: “Super! Skærmform – den helt nye trend. 👌”

Klient: “Er det egentlig rentabelt at lave negle?”
Os: “Ja, jeg købte et lille slot i sidste måned. Kun til topcoats. 💅💰”

Klient: “Hvor mange kunder havde du i dag?”
Os: “Fem. Og hvad er din månedsløn…? 🤔”

Klient: “Jeg er på vej – aflyser pedicuren, tager kun manicure.”
Os: “Perfekt! Så giver jeg pedicure-tiden til min indre zen. 🤷‍♀️🧘‍♀️”

Klient: “Har du mandelmælk? Soja? Red Bull?”
Os: “Selvfølgelig. Buffet bagerst – varm den lige selv, kokken har fri. 😂”

Klient: “Jeg bed dem ikke – de flækkede af sig selv.”
Os: “Wow. Selvafskallende neglelak. Skal vi patentere? 🙃”

Tak for grin, kære kollega!
Del 2 er allerede i støbeskeen – og jeg vil SÅ gerne høre dine historier. Skriv en mail eller send mig en DM. 💌

Vi ses i salonen,
Astrid

PS: Send mig gerne dine egne – anonymt hvis du vil. Jeg samler til Del 2!